Ta strona używa plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, w jaki sposób z nich korzystamy oraz jak je wyłączyć, kliknij [polityka cookies]. Aby ta informacja nie pojawiała się więcej kliknij [zgadzam się].
Ilość towarów: 0
Wartość: 0.00 PLN
Złóż zamówienie
  STRONA GŁÓWNA REALIZACJA ZAMÓWIENIARODZAJE WYSYŁKIREGULAMINKONTAKTAKTUALNOŚCI
Regulamin
KONSERWANTY
MINERALIZATORY
NAWOZY
NAWOZY/AKCESORIA
SOLE
TESTY
--------------------------
CHEMIA
REAKTORY CO2
POKARMY
--------------------------
DEKORACJE
FILTRACJA
HYDRAULIKA
NAPOWIETRZANIE
OGRZEWANIE
PIELĘGNACJA
RURKI
TECHNIKA CO2
UCHWYTY
WĘŻYKI
--------------------------
WYPRZEDAŻ -10-50%
 


------------------------
Pokaż wszystkie

 


------------------------
Pokaż wszystkie

 

 
I. PŁATNOŚĆ

1. Jedyną formą płatności (również przy odbiorze osobistym) jest przelew na rachunek w Millenium 61 1160 2202 0000 0001 7824 4869. Można również skorzystać z Paypal wysyłając pieniądze na adres nep2009[małpka]wp.pl z opcją ... Gift/Podarunek
 
2. Na przelew oczekuję 7 dni, po tym terminie zamówienie zostaje anulowane, o czym poinformuję e-mailem. Na życzenie mogę wystawić rachunek uproszczony. Nie jestem płatnikiem VAT. 
 
-------------------------------------
  
 II. WYSYŁKA
 
1. Towar jest wysyłany niezwłocznie po zaksięgowaniu przelewu/paypal...zazwyczaj w ciągu 24 godzin.
 
2. Mogę w wyjątkowych sytuacjach wysłać na podstawie elektronicznego potwierdzenia przelewu (potwierdzenie bankowe, foto/skan dowodu nadania). Takie potwierdzenie nie powoduje "przeskoczenia" zamówienia na szczyt kolejki.
 
3. Wysyłam towar firmą kurierską DPD/DHL/FEDEX lub odbiór w punkcie PACZKOMAT/ORLEN PACZKA/DPD PICKUP. Wysyłam za pobraniem tylko kurierem DPD lub FEDEX. Wysyłam również za granicę (koszt transportu wyceniany indywidualnie). W dziale Rodzaje wysyłki opisane są metody wysyłki. Koniecznie przeczytaj. 
 
 
-------------------------------------

III. PROGRAM LOJALNOŚCIOWY/TOWARY

1. Zachęcam do rejestrowania się w sklepie. Da to mi możliwość ustalania rabatów dla stałych klientów. Rabat zostanie przypisany do zarejestrowanego klienta, a cena produktów po zalogowaniu się na konto, będzie przez oprogramowanie sklepu, automatycznie obniżona o rabat.

2. System rabatowy przydzielany jest na Wasz login w sklepie, a wielkość zależy od sumy wydanej w moim sklepie:

  • wydane co najmniej 300 zł - 3% rabat na każdy towar
  • wydane co najmniej 500 zł - 5% rabat na każdy towar
  • wydane co najmniej 1000 zł - 8% rabat na każdy towar
  • wydane co najmniej 1500 zł - 11% rabat na każdy towar 
3. Rabat nadaje ręcznie do konta, może się tak zdażyć, że przeoczę nadać, proszę się wówczas na maila upominać, podając nick swój i pisząc " co jest? dokonałem ... zakupów i nadal nie mam rabatu" :-) Wtedy sprawdzę nick w bazie, wydaną sumę na zamówienia i nadam stosowny rabat.

4. Towary w sklepie przeznaczone są tylko i wyłącznie do użytku do celów akwarystycznych, w środowisku zamkniętym (akwarium). Nie ponoszę żadnej odpowiedzialności w przypadku użycia ich do np. celów konsumpcyjnych, pirotechnicznych, czy stosowanania poza akwarium. 
 
 

-------------------------------------

IV. REKLAMACJE/SYTUACJE SPORNE

W sytuacjach spornych z powodu braku czasu i zasad jakie uznaję, nie wdaję się w niekończącą, niemiłą korespondencję. Dążę do jak najszybszego rozwiązania sytuacji, bez akademickich dyskusji. W sytuacjach nie zawartych w regulaminie, obowiązują zapisy ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014. 

BRAK TOWARU W PACZCE 

Jeśli w paczce jest towar, którego nie zamawialiście, to jest to towar gratis. Jeśli nie ma towaru, który zamawialiście, to proszę o info... doślę natychmiast, oczywiście na własny koszt. 

NIEODEBRANA PRZESYŁKA ZWYKŁA

W przypadku nieodebrania przez Was przesyłki opłaconej np. z powodu błędnie podanego adresu, wróci ona do mnie i poniosę koszty zwrotu przesyłki do mnie. Ponowna wysyłka przesyłki do Was wiąże się z pokryciem przez Was kosztu zwrotu przesyłki do mnie i kosztu ponownej wysyłki. Sytuacja kłopotliwa, dlatego proszę o dojrzałość w podejmowaniu decyzji, aby takich sytuacji było jak najmniej. 

NIEODEBRANA PRZESYŁKA POBRANIOWA 

W przypadku nieodebrania przez Was przesyłki pobraniowej np. z powodu błędnie podanego adresu, wróci ona do mnie i poniosę koszty zwrotu przesyłki do mnie. Ponowna wysyłka przesyłki do Was wiąże się z pokryciem przez Was kosztu zwrotu przesyłki do mnie, kosztu pierwszej wysyłki. Sytuacja kłopotliwa, dlatego proszę o dojrzałość w podejmowaniu decyzji, aby takich sytuacji było jak najmniej.

ODSTĄPIENIE OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ

Zanim zamówienie wyślę, możecie anulować zamówienie. Wystarczy wysłać do mnie e-mail. Ewentualny już wysłany przelew, zwrócę przelewem zwrotnym. Jeśli zamówienie zostało wysłane, to postępujemy zgodnie z działem " Zwrot towaru".

ZWROT TOWARU:

Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z 2000 r. Nr 22, poz. 271 z późn. zm.) oraz ustawie z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. Użytkownik będący Konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyn, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia towaru. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie pisemnego oświadczenia przed upływem terminu. 

W przypadku skorzystania przez Konsumenta z prawa odstąpienia od umowy, umowa uważana jest za niezawartą, a Konsument jest zwolniony ze wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym. Konsument jest obowiązany odesłać towar niezwłocznie tj. w terminie nie dłuższym niż 14 dni na adres sklepu internetowego w stanie niezmienionym.  

Zwrot kosztów (koszt towaru) poniesionych przez Kupującego w związku z odstąpieniem od umowy zostanie dokonany niezwłocznie tj. w terminie nie dłuższym niż 14 dni przelewem na wskazany przez Użytkownika  w formularzu rachunek bankowy. 

Prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej na odległość, o której mowa powyżej nie przysługuje Kupującemu w przypadku, gdy dokonuje zakupu jako Przedsiębiorca wykonujący działalność gospodarczą.

Wypełnijcie ten formularz odstąpienia od umowy i wyślijcie go wraz z towarem do mnie.

REKLAMACJA TOWARU:

Najszybszy sposób z bezpośrednią reklamacją u gwaranta (dystrybutor/hurtownia):

- zgłaszacie mi problem reklamacyjny 

- wysyłam Wam mailem zgłoszenie serwisowe danego gwaranta, kopię rachunku Waszego zakupu oraz adres wysyłki gwaranta, który rozpatrzy reklamację

- wysyłacie bezpośrednio do gwaranta w/w dokumenty wraz z wadliwym towarem

- gwarant rozpatruje reklamację (może kontaktować się z Wami)

- po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji gwarant bezpośrednio do Was wysyła wolny od wad towar

 
  Logowanie
  Załóż konto
  Przypomnij hasło
 

  1. 1.
  2. 2.
  3. 3.
  4. 4.
  5. 5.
 


------------------------
Pokaż wszystkie

 

Zarejestr. akwaryści: 2027

Odwiedziny sklepu: 981349

   Liczba nawozów: 290 

 

Akwarystyka roślinna - Akwanawozy
Oprogramowanie sklepu: Sklepna5.pl